قیمت ها در بازار اهن ثابت شده است!
نوشته شده توسط : آهن پرایس

قیمت ها در بازار اهن ثابت شده است!


طبق جدید ترین آمار ها و گزارشات بدست آمده از بازار آهن تهران، می توان به وضوح اعلام کرد که قیمت ها به حالت ثابت رسیده و از آن سیر صعودی پیشین خود فاصله گرفته است. در طول یک ماه گذشته، قیمت آهن آلات در بازار روندی رو به داشت و قیمت ها هر روز نسبت به روز گذشته افزایش می یافت. اما در دو روز کاری گذشته، قیمت ها ثابت بودند.

با توجه به در نظر گرفتن وضعیت بازار آهن که در حال حاضر در یک حالت بدون نوسان می باشد، می توان پیش بینی کرد که میزان تقاضا و خرید نیز مانند روند قیمت ها به حالت ثابت در بیاید. با شروع روند افزایشی قیمت ها میزان خرید و معاملات نیز افزایش پیدا می کند؛ اما در هنگام آغاز ثابت شدن نرخ ها و قیمت ها، تعداد معاملات و میزان تقاضا نیز بشدت کاهش می یابد. دلیل این امر میتواند پیش بینی های شخصی مشتریان باشد. در چنین مواردی مشتریان با گمان اینکه قیمت ها ثابت شده و همین طور ثابت می ماند و با خوش بینی با کاهش قیمت ها در بازار، اقدام به استعلام قیمت روزمره می کنند و دست از خرید آهن آلات نیز می کشند.

وضعیت بازار آهن نیز هم اکنون حالت ثابتی دارد و گویا جو بازار آرام و شیب قیمت ها کند شده است. بالاخره بعد از یکماه روند افزایشی قیمت ها، شاهد ثبات قیمت در بازار هستیم. وضعیت ثبات قیمتی در بازار یک فرصت طلایی برای مشتریان است تا هرچه سریع اقدام به خرید کنند قبل از آنکه دوباره قیمت ها افزایش یابد!  

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در اهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: